Elektrický skútr

Města jsou plná aut, stěží se dá projet, ulice a silnice jsou ucpané. O výše zmíněném parkování ani nemluvě. Takéceny za benzín jsou nehorázné, a tak je nejvyšší čas přejít na něco jiného, rozumnějšího. Už vidím, jak výrobci aut tiše skřípou zuby a posílají tento článek i autora do velmi rozličných míst.
Kluk na skútru
Možností je více, jedno z mála řešení je elektrokolo, ale ne každému musí nutně vyhovovat. Pokud patříte mezi ně, tak si kupte skútr a máte po starostech. Ten na elektriku vám ještě ušetří za benzín a snad tak trochu i přispějete k čistšímu vzduchu ve městech, ale i mimo ně.
Jako jedna z voleb by mohl být stroj Gogoro Viva. Proč zrovna ten? Protože prý jeho baterie vydrží extrémně dlouhou dobu.
Firma Gogoro je z Thajvanu a je dceřinou společností HTC. Aby byl o její zboží skutečně zájem, pojistila si to ještě další vychytávkou, a to je baterie, která se dá vyměnit. Prostěnemusíte čekat na nabití stroje, ale vyměníte baterii a jedete si dál. Což je výhoda přímo obrovská. Tyto baterie používají naprosto stejný typ článků, jako v modelu Tesla tři.
Na jedno nabití ujede tedy zhruba 85 kilometrů. Což jistě není mnoho, když však uvážíme, že je stroj určen slabší finanční skupině, je to dost, zvláště, když máte druhou baterii.
Starší typ skútru
Tento skútr rozhodně není prvním výrobkem firmy. Ten první byl vyroben a světu představen již v roce dva tisíce patnáct, a to na Consumer Electronics Show. Ovšem firma vznikla ještě o čtyři roky dříve zásluhou pana Horace Lukea a Matta Taylora. Nejde o nijak gigantický podnik, má jen sedmnáct stovek zaměstnanců, ale vyváží do celého světa.
Cena posledního skútru Viva by se měla u nás pohybovat kolem padesáti tisíc. Což asi někomu nepřijde zrovna málo, ale v rámci svého výrobkuje to cena přijatelná. Stroj váží kolem osmdesáti kilo a lze k němu dokupovat další a další doplňky různého zaměření.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup